Κορυφαίος Δημοσιευτής
|
Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα!
Συγχαρητήρια στον/στην Pe27, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 83 δημοσιεύσεις!
|
Online Χρήστες
|
There are currently 846 online users. [Complete List] » 9 Member(s) | 837 Guest(s)
|
|
Online προσωπικό
|
Δεν υπάρχουν μέλη του προσωπικού που είναι ενεργά αυτήν τη στιγμή. |
Στατιστικά
|
» Μέλη: 2,094
» Τελευταίο μέλος: Klop255
» Θέματα φόρουμ: 1,996
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 180,766
Πλήρη Στατιστικά
|
|
• Αυτοκίνητα που μας αρέσουν •
|
Εγγραφή: Feb 2020
Φήμη: 6193
(15-05-2024, 08:10 AM)gpd Έγραψε: και κολλητό κανά άραβα πετρελαιά
περισσοτερες γκομενες ...
Εγγραφή: Mar 2022
Φήμη: 8334
(15-05-2024, 01:10 PM)zaui69 Έγραψε: περισσοτερες γκομενες ...
άρα περισσότερη σπάτουλα
Εγγραφή: Feb 2020
Φήμη: 6193
(15-05-2024, 01:11 PM)gpd Έγραψε: άρα περισσότερη σπάτουλα
περισσοτερο απο ολα ...
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 8254
Γιατί η Ferrari δεν πρόκειται να προσθέσει Turbo στα μελλοντικά της V12
Ο κινητήρας V12 που κινεί την ολοκαίνουρια 12Cilindri, τον GT διάδοχο της 812, παραμένει ατμοσφαιρικός, με χωρητικότητα 6.5 λίτρων και ισχύ 830 ίππων. Για να καταφέρει να τον κρατήσει ατμοσφαιρικό, η ιταλική εταιρεία δαπάνησε ιδιαίτερα υψηλά ποσά στην έρευνα προκειμένου να πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στην απόδοσή του.
Ως αποτέλεσμα, το νέο 12κύλινδρο ιταλικό supercar σημειώνει το sprint των 0-100 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα, χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. «Αυτός ο V12 είναι ατμοσφαιρικός και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους» είπε ο Fulgenzi στο αγγλικό περιοδικό Autocar.
«Είναι κάτι που παράγει συναισθήματα, ήχο και επιτάχυνση από τις χαμηλές στροφές μέχρι τις υψηλότερες. Αυτό είναι το προϊόν που θέλαμε να προσφέρουμε», συμπλήρωσε ο Ιταλός. Ο V12 είναι παρεμφερής με της 812 Competizione, όμως ο κινητήρας της 12Cilindri μπορεί να αλλάζει την καμπύλη ροπής του χάρη στο σύστημα Adaptive Torque Shaping.
Με την περαιτέρω εξέλιξη του κινητήρα V12 η Ferrari εξακολουθεί να μην υποκύπτει στην ανάγκη του downsizing, ακόμα και των supercars, ενόψει των αυστηρότερων επερχόμενων προδιαγραφών ρύπων και της απαγόρευσης πώλησης θερμικών αυτοκινήτων το 2035 στην Ευρώπη.
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 1335
εμενα μου αρεσουν πιο κλασσικα που δεν προλαβα σε λογικες τιμες
πχ lancia delta
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 8254
(18-05-2024, 10:54 AM)Pe27 Έγραψε: εμενα μου αρεσουν πιο κλασσικα που δεν προλαβα σε λογικες τιμες
πχ lancia delta
δικός μου είσαι ..... Θα ανεβάσω στο σχετικό thread την ιστορία της Delta
https://sexclub.gr/forum/classic-cars
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 8254
Mercedes SL Mythos: Το αυτοκίνητο που θα αποκαλυφθεί σε λίγους και εκλεκτούς
Πρόκειται για μια έκδοση speedster μοντέλου AMG σε συνδυασμό με Maybach και σύμφωνα με πληροφορίες, θα παρουσιαστεί στους πελάτες σε μια ιδιωτική εκδήλωση μεταξύ 6-8 Ιουνίου.
Η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser του μοντέλου που θα έχει τη μορφή μιας περιορισμένης έκδοσης SL Speedster και θα κοσμείται με την επωνυμία Maybach. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Μάιο του 2022 και αναμένεται να βασίζεται στην υπάρχουσα SL 63 4Matic+.
Μάλιστα ενώ το πρώτο από τη σειρά μοντέλων "Mythos" της Mercedes αναμενόταν να κάνει το ντεμπούτο του το 2025, με βάση τα νέα δεδομένα πρόκειται να παρουσιαστεί σε επιλεγμένους πελάτες τον προσεχή Ιούνιο, πριν από τα επίσημα αποκαλυπτήρια αργότερα μέσα στο 2024.
Η Mercedes φέρεται να έχει ήδη αποστείλει προσκλήσεις σε πελάτες για μια ιδιωτική παρουσίαση του οχήματος στο Mercedes Center of Excellence στο Sindelfingen της Γερμανίας. Στην πρόσκληση αναγράφεται ότι το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί μεταξύ 6-8 Ιουνίου και το περιγράφει ως ένα " ανοιχτό πρωτότυπο όχημα με εξαιρετικά χαμηλή σιλουέτα, χωρίς οροφή, που διαθέτει σύστημα προστασίας halo σε περίπτωση ανατροπής και απαιτεί τη χρήση κράνους κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες".
Αποκλειστικά διθέσιο
Σε αντίθεση με την συμβατική SL, το Mythos δεν θα είναι 2+2 θέσεων αλλά αποκλειστικά διθέσιο. Δεν γνωρίζουμε πόσα αντίτυπα του Mythos θα κατασκευαστούν, αλλά υποθέτουμε πως δεν θα είναι πολλά. Όταν η Mercedes ανακοίνωσε για πρώτη φορά τη σειρά Mythos πριν από μερικά χρόνια, είπε ότι οι δημιουργίες της θα είναι διαθέσιμες μόνο στους "πιο αφοσιωμένους λάτρεις και συλλέκτες της Mercedes".
Όλα τα αυτοκίνητα που θα παραχθούν αναμένεται να δίνουν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης τόσο για το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό, οπότε κανένα δεν θα είναι το ίδιο με κάποιο άλλο. Όλα τα παραπάνω, καθιστούν σαφές πως η τιμή της Mythos θα είναι κατά πολύ ακριβότερη σε σύγκριση με μια "απλή" SL.
Εγγραφή: Feb 2020
Φήμη: 6193
(18-05-2024, 10:18 AM)mad_max Έγραψε: Γιατί η Ferrari δεν πρόκειται να προσθέσει Turbo στα μελλοντικά της V12
Ο κινητήρας V12 που κινεί την ολοκαίνουρια 12Cilindri, τον GT διάδοχο της 812, παραμένει ατμοσφαιρικός, με χωρητικότητα 6.5 λίτρων και ισχύ 830 ίππων. Για να καταφέρει να τον κρατήσει ατμοσφαιρικό, η ιταλική εταιρεία δαπάνησε ιδιαίτερα υψηλά ποσά στην έρευνα προκειμένου να πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στην απόδοσή του.
Ως αποτέλεσμα, το νέο 12κύλινδρο ιταλικό supercar σημειώνει το sprint των 0-100 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα, χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. «Αυτός ο V12 είναι ατμοσφαιρικός και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους» είπε ο Fulgenzi στο αγγλικό περιοδικό Autocar.
«Είναι κάτι που παράγει συναισθήματα, ήχο και επιτάχυνση από τις χαμηλές στροφές μέχρι τις υψηλότερες. Αυτό είναι το προϊόν που θέλαμε να προσφέρουμε», συμπλήρωσε ο Ιταλός. Ο V12 είναι παρεμφερής με της 812 Competizione, όμως ο κινητήρας της 12Cilindri μπορεί να αλλάζει την καμπύλη ροπής του χάρη στο σύστημα Adaptive Torque Shaping.
Με την περαιτέρω εξέλιξη του κινητήρα V12 η Ferrari εξακολουθεί να μην υποκύπτει στην ανάγκη του downsizing, ακόμα και των supercars, ενόψει των αυστηρότερων επερχόμενων προδιαγραφών ρύπων και της απαγόρευσης πώλησης θερμικών αυτοκινήτων το 2035 στην Ευρώπη.
φοβερο το κοσμημα ...
Εγγραφή: Feb 2020
Φήμη: 6193
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 8254
22-05-2024, 10:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-05-2024, 10:25 PM από mad_max.)
Άκουσε τον απίστευτο ήχο του V8 κινητήρα της Ferrari F355 να αντηχεί σε ένα δάσος
Για πολλούς petrolheads που μεγάλωσαν τη δεκαετία του 1990, η Ferrari F355 ήταν το απόλυτο σπορ αυτοκίνητο. Χάρη στην εκπληκτική της εμφάνιση, τον flat-plane-crank V8 3,5-λίτρων κινητήρα που “ουρλιάζει” και τη δυναμική συμπεριφορά, η F355 ήταν βελτιωμένη από κάθε άποψη από την 348 που αντικατάστησε.
Η F355 ήταν η γέφυρα μεταξύ των “αναλογικών” αυτοκινήτων που η Ferrari έχτισε το όνομά της και των πιο τεχνικά εξελιγμένων αυτοκινήτων που ακολούθησαν. Μέχρι σήμερα αντιπροσωπεύει μια πολύ ιδιαίτερη θέση στην ιστορία της μάρκας αφού σχεδιάστηκε για να διατηρεί το πνεύμα της Ferrari, ενσταλάσσοντας παράλληλα μεγαλύτερη χρηστικότητα και πρακτικότητα – δύο πράγματα στα οποία η εταιρεία είχε δώσει ελάχιστη έμφαση στο παρελθόν.
Ο V8 των 3,5 λίτρων ήταν ο πρώτος πενταβάλβιδος κινητήρας της Ferrari και απέδιδε 380 ίππους, έχοντας όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ. Ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο διαχειριζόταν την ισχύ, τουλάχιστον αρχικά, μιας και το 1997 η Ferrari πρόσφερε για πρώτη φορά το 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων F1 με paddles, σηματοδοτώντας την αρχή του τέλους για το εμβληματικό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με το “χτένι”.
Εγγραφή: Mar 2023
Φήμη: 232
Εγγραφή: Feb 2020
Φήμη: 6193
Εγγραφή: Jul 2019
Φήμη: 13377
awesome_guy Έγραψε:Δεν μπορω να αποφασησω απο τα νεα μοντελα πιο να παρω, ειναι ολα ομορφα...
ουτε εγω,
αΛΛΑ δεν ειναι το μονο μου προβλημα
Εγγραφή: Mar 2020
Φήμη: 5520
Εγγραφή: Jul 2019
Φήμη: 13377
(23-05-2024, 01:13 PM)zaui69 Έγραψε: [quote="mad_max" pid='183286' dateline='1716405902']
Άκουσε τον απίστευτο ήχο του V8 κινητήρα της Ferrari F355 να αντηχεί σε ένα δάσος
[/url]
[url=https://www.autoblog.gr/2024/05/22/akouse-ton-apistefto-icho-tou-v8-kinitira-tis-ferrari-f355-na-antichei-se-ena-dasos/]
οπλοπολυβολο .. θηριο ..
μεσα και εξω απο το αμαξι ο ηχος του V8 ειναι απιστευτος ..
για τους πολυ γκαβλωμενους με τα ηχητικα εφε των αυτοκινητων χαχα
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 8254
Η Ford Mustang GTD σπάει τα ταμεία!
Η Ford Mustang GTD είναι ένα καινούργιο σπορ μοντέλο με έντονες τις αγωνιστικές του καταβολές. Κάτι που φαίνεται φυσικά από τα έντονα αεροδυναμικά της βοηθήματα με πιο χαρακτηριστικό τη μεγάλη πίσω φτερούγα με τα ιδιαίτερα στηρίγματά της, αλλά και από το ότι θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στις διάσημες 24 Ώρες του Le Mans.
Στη συνέχεια θα δώσει το παρόν και στο 24Ωρο του Σπα αλλά και στο Nürburgring, όπου θα προσπαθήσει να γίνει το πιο γρήγορο Made in USA μοντέλο παραγωγής επιτυγχάνοντας χρόνο μικρότερο των 7,0 λεπτών.
Το πιο ενδιαφέρον είναι πως παρόλο που η τιμή πώλησης της Mustang GTD είναι ιδιαίτερα υψηλή -με 325 χιλιάδες δολάρια κυμαίνεται ξεκάθαρα στα επίπεδα των supercars- βρέθηκαν μέσα σε μόλις 37 ημέρες 7.500 Αμερικανοί πρόθυμοι να την αποκτήσουν.
Το νούμερο εξέπληξε και τους ανθρώπους της Ford μιας και υπολόγιζαν πως οι υποψήφιοι αγοραστές θα ήταν πολύ πιο λίγοι, περίπου στο 1/5 του τελικού αριθμού.
Η Ford πλέον θεωρεί πως ανάλογο ενδιαφέρον θα υπάρχει τόσο στην Ευρώπη όσο και στο Μεξικό, όπου τα βιβλία παραγγελιών αναμένεται να ανοίξουν σύντομα.
Μέχρι στιγμής η αμερικανική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει επίσημα την ιπποδύναμη της Mustang GTD αλλά οι πληροφορίες κάνουν λόγο για περισσότερους από 800 ίππους.
Εγγραφή: Mar 2023
Φήμη: 529
Απο κινεζικα εχετε δει κανενα αξιολογο
|
|
|