Κορυφαίος Δημοσιευτής
|
Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα!
Συγχαρητήρια στον/στην Pe27, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 65 δημοσιεύσεις!
|
Online Χρήστες
|
There are currently 330 online users. [Complete List] » 3 Member(s) | 327 Guest(s)
|
|
Στατιστικά
|
» Μέλη: 2,144
» Τελευταίο μέλος: Matters
» Θέματα φόρουμ: 1,989
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 178,566
Πλήρη Στατιστικά
|
|
Tesla
|
Εγγραφή: Nov 2019
Φήμη: 290
Η αυτονομη οδηγηση ειναι μαγκια παντος και ας μην την εχουν τελειοποιησει ακομα
Εγγραφή: Feb 2021
Φήμη: 720
Απλα τα μικρα προβληματα που εχει μπορει να κοστισουν πολλα χρηματα αλλα και την υγεια
Εγγραφή: Jul 2019
Φήμη: 626
Πολυ σπανια τα ατυχηματα εξαλου το λενε απο την αρχη οτι θελει και οδηγο
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 7959
Σκουριάζει το Cybertruck της Tesla στη βροχή;
Πληθαίνουν οι φωνές που θέλουν το νέο Cybertruck της Tesla να σκουριάζει ακόμα και από τις σταγόνες… της βροχής. Ποια είναι όμως η θέση της εταιρείας;
Εδώ και μερικές εβδομάδες, πολλοί νέοι ιδιοκτήτες του Cybertruck της Tesla, διαμαρτυρήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γιατί όπως υποστηρίζουν, εντόπισαν σημάδια σκουριάς στα ολοκαίνουργια ηλεκτρικά τους οχήματά!
Μάλιστα, ένας εξ’ αυτών τόνισε σε δημοσίευση του, ότι οι άνθρωποι της Tesla που του παρέδωσαν το Cybertruck τον είχαν προειδοποιήσει ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί ακόμα και από τις σταγόνες της βροχής!
«Ο σύμβουλος πωλήσεων με ενημέρωσε συγκεκριμένα, ότι τα Cybertrucks αναπτύσσουν πορτοκαλί σημάδια σκουριάς στο αμάξωμα τους από τη βροχή και απαιτούν συχνό σκούπισμα προκειμένου να μην διαβρωθεί το χρώμα», έγραψε χαρακτηριστικά στο φόρουμ του Cybertruck Owners Club.
Η απάντηση της Tesla…
H Tesla δεν προχώρησε βέβαια σε επίσημη τοποθέτηση, ωστόσο ένας από τους μηχανικούς της φίρμας που εργάστηκαν πάνω στην κατασκευή του Cybertruck, ο Wes Morrill, φρόντισε να δώσει τη δική του απάντηση στις φήμες αυτές που πλανώνται στον αέρα.
Τι έγραψε λοιπόν σε σχετική ανάρτηση στο Χ: «Το Cybertruck είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο χάλυβα, κάτι που σημαίνει ότι πολύ δύσκολα μπορεί να σκουριάσει. Πόσω μάλλον τόσο σύντομα όσο ισχυρίζονται κάποιοι. Οι πορτοκαλί κηλίδες δεν είναι φθορά στο αμάξωμα του Cybertruck αλλά σκουριά ενδεχομένως από μεταλλικά σωματίδια που «κάθισαν» πάνω στο αυτοκίνητο είτε από το εργοστάσιο είτε κατά τη διαδικασία μεταφοράς των οχημάτων από σιδηροδρόμους. Πρόκειται δηλαδή για επιφανειακή ζημιά και όχι δομική στο αμάξωμα και μπορεί να καθαριστεί πολύ εύκολα» τόνισε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, κάτω από αυτό το ποστάρισμα στην πλατφόρμα Χ, απάντησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla,Elon Musk, γράφοντας ένα απλό «Ναι» ως επιβεβαίωση των όσων έγραψε ο πρώην -πλέον- μηχανικός του.
Αυτό ωστόσο που φαίνεται πως κανένας δε μπορεί να αρνηθεί, είναι ότι το Cybertruck είναι επιρρεπές στη συλλογή σκόνης και μικροσωματιδίων στο αμάξωμα του κάτι που όπως υποστηρίζουν ειδικοί οφείλεται στον ανοξείδωτο χάλυβα (το Cybertruck είναι το πρώτο όχημα παραγωγής που κατασκευάζεται από ανοξείδωτο χάλυβα μετά το Delorean του 1983) αλλά και στη διαδικασία βαφής που χρησιμοποιεί η Tesla.
Εγγραφή: Oct 2019
Φήμη: 6789
Ενα μοντελο διαβασα πιανει τα 400χλμ ισχυει ?
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 7959
Εγγραφή: Jul 2019
Φήμη: 4391
και μετά πόσα λεπτά θέλει φόρτιση αν πιάνει αυτά τα νούμερα;
Εγγραφή: Mar 2023
Φήμη: 637
Τι να τα κανεις τα 328 χιλιομετρα, αμα γινει μαλακια γινεσαι κιμας
Εγγραφή: Dec 2022
Φήμη: 4265
Για να βγάλει τα χιλιόμετρα αυτονομίας που αναφερει η εταιρεία πρέπει να κινείσαι με 90 σταθερά και χωρίς κλιματισμό.Μεχρι και τα φώτα πορείας επηρεάζουν τη μπαταρια
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 7959
Δεν υπάρχει: Οδηγός Tesla έβαλε… γεννήτρια για ρεύμα!
Η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι το μόνιμο άγχος των οδηγών τους, οι οποίοι ψάχνουν εναγωνίως λύσεις για να το ξεπεράσουν. Αυτός εδώ όμως κυριολεκτικά το… τερμάτισε!
Η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μια άσκηση υπομονής και καλά δοκιμασμένων νεύρων. Η αυτονομία και το ενδεχόμενο να μείνεις στη μέση του πουθενά θα αποτελούν για πολύ καιρό ακόμα κομμάτι της καθημερινότητας ενός ιδιοκτήτη ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ο μόνος τρόπος για να λυθεί αυτό το θέμα είναι ο σωστός προγραμματισμός της διαδρομής, έτσι ώστε να υπάρχουν παντού σταθεροί μεγάλοι φορτιστές.
Όμως αυτό δεν εγγυάται πάντα ότι θα δώσει την λύση, καθώς ο φορτιστής που υπολογίζετε να σταματήσετε μπορεί να είναι χαλασμένος ή να μην μπορεί να συνδεθεί με το αυτοκίνητό σας.
Χρειάζονται άλλες ιδέες που να δώσουν λύση σε αυτό το πρόβλημα. Λύσεις για τις οποίες πασχίζουν και ξοδεύουν δισεκατομμύρια οι εταιρίες, ερευνώντας νέες τεχνολογίες και ηλεκτρικά συστήματα.
Όμως, δεν παύουν να υπάρχουν και κάποιοι οδηγοί που έχουν να δώσουν την δική τους εκδοχή στο άγχος της φόρτισης. Όπως αυτός ο συγκεκριμένος κάτοχος ενός Tesla, ο οποίος, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, έχει εγκαταστήσει μία αυτοσχέδια γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος στο πίσω μέρος του οχήματος.
Έτσι, έχει εξασφαλισμένο ένα ιδιότυπο range extender, όπου μέσα από την καύση βενζίνης θα μπορεί να φορτίσει το αυτοκίνητό του για μερικά χιλιόμετρα μέχρι τον Super Charger της Tesla.
H πατέντα είναι ολίγον πρωτόγονη και εντελώς DIY, όμως η ουσία είναι ότι αποδίδει. Και σίγουρα βγάζει από τον οδηγό το άγχος της αυτονομίας.
Το ότι έχει καταστρέψει το αυτοκίνητο, και όλη αυτή η -παράνομη- υπερκατασκευή μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στον ίδιο και στους υπόλοιπους οδηγούς προφανώς και δεν τον απασχολεί.
Αν τον απασχολούσε πάντως θα είχε μάλλον εξ αρχής αγοράσει ένα αυτοκίνητο με κανονικό κινητήρα και όχι ένα Tesla-Φρανκεστάιν. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου…
Εγγραφή: Mar 2020
Φήμη: 5159
παντως η tesla Με το εγχειρημα του μασκ θησαυρισε παντως. μπραβο τους.
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 7959
Ποιος ανέλαβε την ευθύνη της επίθεσης στο εργοστάσιο της Tesla
"Με την πράξη σαμποτάζ, θέσαμε ως στόχο να προκαλέσουμε το μεγαλύτερο δυνατό μπλακ άουτ στο Giga Factory", αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ομάδα που ανέλαβε την ευθύνη της επίθεσης.
Μία ακροαριστερή γερμανική οργάνωση ανέλαβε την ευθύνη για το "σαμποτάζ" ηλεκτρικής εγκατάστασης που ανάγκασε την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla να διακόψει την παραγωγή στο εργοστάσιο του Βερολίνου, σύμφωνα με μήνυμα που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα Indymedia.
"Με την πράξη σαμποτάζ, θέσαμε ως στόχο να προκαλέσουμε το μεγαλύτερο δυνατό μπλακ άουτ στο Giga Factory" της Tesla, γράφει στην ανακοίνωσή της η οργάνωση Vulkan Gruppe (Ομάδα του Ηφαιστείου).
"Κάναμε σαμποτάζ στην Tesla", αναφέρεται σε επιστολή που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα kontrapolis.info, στην οποία η επίθεση περιγράφεται ως δώρο για την 8η Μαρτίου, την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. "Η Tesla αναλώνει γη, πόρους, ανθρώπους, εργάτες και, σε αντάλλαγμα, φτύνει 6.000 SUV, φονικά αυτοκίνητα και φορτηγά τέρατα κάθε βδομάδα".
Η γερμανική αστυνομία ανακοίνωσε ότι είναι σε γνώση της επιστολής που φέρει την υπογραφή Agua De Pau, από το όνομα ηφαιστείου των Αζορών, και ελέγχει την αυθεντικότητά της.
Εγγραφή: Jul 2019
Φήμη: 4391
Η Tesla πολύ δύσκολα θα κάνει σοβαρή πορεία στην Ευρώπη
Εγγραφή: May 2022
Φήμη: 2658
Παιδιά παντού κυκλοφορούν όχι μόνο Αθήνα αλλά και επαρχία
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 7959
Υπερθέαμα στο μεγαλύτερο light show με πάνω από 1.000 Tesla να κάνουν ρεκόρ
Στην Κορέα διοργανώθηκε το μεγαλύτερο Tesla light show που έχουμε δει μέχρι σήμερα, στο οποίο συμμετείχαν περισσότερα από 1.000 μοντέλα της φίρμας.
Τα light shows των Tesla είναι κάτι σαν τα "καινά δαιμόνια" που φέρνουν μαζί τους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είναι παράλληλα μια απόδειξη πως μπορεί κανείς πλέον να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό του ως ένα αξιοπρεπές gadget, απλώς πολύ ακριβότερο από εκείνα που είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα.
Στην Κορέα συγκεντρώθηκαν περισσότεροι από 1.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Τesla. Στάθμευσαν τα αυτοκίνητά τους στη σειρά καλύπτοντας μια αχανή έκταση και διοργανώθηκε το μεγαλύτερο light show στην ιστορία των light shows.
Εγγραφή: Apr 2023
Φήμη: 7959
3 Tesla τράκαραν μεταξύ τους στον... ίσιο δρόμο
Τρία διαφορετικά μοντέλα της Tesla, ένα Model 3, ένα Model Y και ένα Model X, συγκρούστηκαν μεταξύ τους στις Η.Π.Α για άγνωστο ακόμα λόγο!
Το περίεργο αυτό περιστατικό έλαβε χώρα στο Beverly Hills προ ημερών, όταν στη διασταύρωση Rexford Drive και Beverly Drive, συγκρούστηκαν για άγνωστο ακόμα λόγο, τρία μοντέλα της Tesla, χωρίς ευτυχώς κανένας από τους εμπλεκομένους οδηγούς ή επιβάτες στο ατύχημα, να τραυματιστεί.
Είναι αλήθεια ότι στο Los Angeles και δη στην πολιτεία της California, τα Tesla κυριαρχούν. Κυκλοφορούν αμέτρητα στο δρόμο αλλά όσο μεγάλη κι αν είναι η συχνότητα που τα μάτια αντικρίζουν κάποιο μοντέλο του Elon Musk, τόσο περίεργο φαίνεται να συγκρουστούν τρία διαφορετικά μοντέλα της Tesla μεταξύ τους και μάλιστα χωρίς την ίδια χρωματική απόχρωση!
Το τι προκάλεσε ωστόσο το ατύχημα, παραμένει ακόμη άγνωστο, καθώς οι αστυνομικές αρχές που έσπευσαν στο σημείο, από τη στιγμή που διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχουν τραυματίες, αποχώρησαν σε χρόνο dt δίχως να εντρυφήσουν περαιτέρω στο συμβάν.
Θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι πρόκειται για αμέλεια των οδηγών, οι οποίοι προφανώς έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τη σήμανση αναφορικά με την παραχώρηση της προτεραιότητας που θα υπήρχε στην εν λόγω διασταύρωση και πέρασαν, χωρίς κανείς να σταματήσει.
Ωστόσο, ποιος μπορεί να αποκλείσει και το ενδεχόμενο, οι οδηγοί των τριών Tesla να χρησιμοποιούσαν εκείνη τη χρονική στιγμή το σύστημα αυτόνομης οδήγησης των αυτοκινήτων τους και να συνέβη εξαιτίας αυτού το «κακό»;
Όπως και να χει στις Η.Π.Α συμβαίνουν καθημερινά «περίεργα» περιστατικά, άπαντες είναι προετοιμασμένοι ότι μπορούν να συμβούν τα πάντα, οπότε ίσως σε εμάς εδώ, στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού να φαίνεται κάπως περίεργο το εν λόγω περιστατικό.
Εγγραφή: Jul 2019
Φήμη: 4715
Ηλεκτροκίνηση η υδρογονοκίνηση είναι το μέλλον χωρίς αμφιβολία για όλες της κατηγορίες τροχοφόρων. Για αυτήν τη στιγμή τα ηλεκτρικά συμφέρουν παρά πολύ οικονομικά αλλά έχουν περιορισμένη αυτοδυναμία. Στην ανατολική Ευρώπη όπου ταξιδεύω συχνά είναι γεμάτες οι πόλεις με Tesla και αλλά ηλεκτροκίνητα αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο στους αυτοκινητόδρομους.
Εγγραφή: Dec 2022
Φήμη: 4265
Προτιμω το e-tron της Audi
Εγγραφή: Feb 2020
Φήμη: 1054
Εγγραφή: Oct 2019
Φήμη: 3047
|
|
|