Sex Club
Γεια σου, Επισκέπτη! Εγγραφή



Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)
[-]
Κορυφαίος Δημοσιευτής
χωρίς avatar Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα! Συγχαρητήρια στον/στην rambo7, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 33 δημοσιεύσεις!

[-]
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

[-]
Online Χρήστες
There are currently 355 online users. [Complete List]
» 5 Member(s) | 350 Guest(s)
AvatarAvatarAvatarAvatar
Avatar

[-]
Online προσωπικό
Δεν υπάρχουν μέλη του προσωπικού που είναι ενεργά αυτήν τη στιγμή.

[-]
Στατιστικά
» Μέλη: 2,199
» Τελευταίο μέλος: AlexTheTiger

» Θέματα φόρουμ: 1,974
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 171,780

Πλήρη Στατιστικά

Transparent

Επέκταση Μετρό Αθήνας

#1
Μετρό Αθήνας: Φιλόδοξα σχέδια για 5 γραμμές και 110 σταθμούς – Ποιες περιοχές θα ενταχθούν στο δίκτυο

mst_athens_network_jan23.jpg   

Δίκτυο Μετρό που θα διαθέτει πάνω από 110 σταθμούς στην Αθήνα σχεδιάζεται με 35 νέους σταθμούς σε 9 επεκτάσεις. Μετά από μία δεκαετία όπου τα έργα Μετρό είχαν συμπυκνωθεί γύρω από την επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά και την προσπάθεια για την έναρξη υλοποίησης της γραμμής 4, νέοι στόχοι φαίνεται να τίθενται για τα επόμενα χρόνια. Στόχος η διασυνδεσιμότητα με άλλα μέσα, η επέκταση του δικτύου και η δημιουργία νέων πόλων ανάπτυξης στην πρωτεύουσα.
Τους τελευταίους 12 μήνες ακούσαμε να εξαγγέλονται μία σειρά από νέα έργα Μετρό, που με την προτεραιοποίηση τους θα κάνουν την Αθήνα πιο πόλη πιο φιλική στον πολίτη και τον επισκέπτη της.
Υπολογίζεται πως μετα την ολοκλήρωση της επέκτασης της γραμμής 3 αλλά και τους 15 νέους σταθμούς της γραμμής 4 το Αθηναϊκό δίκτυο θα φτάσει περίπου τους 86 σταθμούς. Με τις νέες επεκτάσεις που είναι σε φάση υλοποίησης ή σχεδιασμού η Αθήνα βάζει πλέον στόχο να ξεπεράσει κατά πολύ τους 100 σταθμούς.
Πιο συγκεκριμένα στα σχέδια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Αττικό Μετρό έχουν μπει 9 επεκτάσεις με 35 νέους σταθμούς. Με τις επεκτάσεις αυτές ολοκληρώνονται οι γραμμές 2 και 4 ενώ δημιουργείται και μια νέα 5η γραμμή (που προς το παρόν είναι κλάδος της γραμμής 4). Έμφαση πλέον δίνεται στην εξάπλωση του Μετρό σε βορρά και νότο και στην ουσία καλύπτονται σχεδόν όλοι οι Δήμοι στο μητροπολιτικό συγκρότημα.
Οι 9 νέες επεκτάσεις
Οι 9 επεκτάσεις που είναι τρέχουν είναι χωρισμένες σε αυτές που έχουν ήδη ξεκινήσει διαδικασίες ωρίμανσης και σε αυτές που είναι πιο μελλοντικές. Πιο αναλυτικά οι επεκτάσεις που ωριμάζουν αυτή την εποχή και είναι προτεραιοποιημένες είναι:
-η επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον με 3 σταθμούς
-η επέκταση της γραμμής 2 προς Γλυφάδα με 3 σταθμούς
-η επέκταση της γραμμής 4 προς δυτικά προς Πετρούπολη με 6 σταθμούς
-ο νέος κλάδος της γραμμής 1 Θησείο-Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με το Μετρό με 4 σταθμούς
-ο κλάδος της γραμμής 4 (ή η νέα γραμμή 5) από τον Ευαγγελισμό μέχρι την ΠΥΡΚΑΛ με 3 σταθμούς.
Σε δεύτερο στάδιο έχουμε και αυτά τα έργα:
-η επέκταση της γραμμής 4 προς Μαρούσι-Λυκόβρυση με 10 σταθμούς στα βόρεια
-η υπογειοποίηση της γραμμής 1 στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς με ακόμα 1 σταθμό
-η περαιτέρω επέκταση της γραμμής 2 από τον Άγιο Νικόλαο μέχρι το Μενίδι με 3 σταθμούς
-η επέκταση της γραμμής 1 από την Κηφισιά μέχρι την Ε.Ο. στον κόμβο Βαρυμπόμπης με 2 σταθμούς.
 
Αναλυτικά το Δίκτυο Μετρό που θα διαθέτει πάνω από 110 σταθμούς στην Αθήνα σχεδιάζεται με 35 νέους σταθμούς σε 9 επεκτάσεις είναι:
Η γραμμή 2 πάει Ίλιον και Γλυφάδα
Στο στόχαστρο του υπουργείου Υποδομών και της Αττικό Μετρό μπήκε ως πρώτη προτεραιότητα η βόρειο-δυτική επέκταση από την Ανθούπολη (Περιστέρι) να φτάσει στον σταθμό Άγιος Νικόλαος στο Ίλιον.
Οι 3 σταθμοί ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ, ΙΛΙΟΝ, ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ θα δημιουργήσουν καλύτερες συνθήκες στις αστικές συγκοινωνίες και την σύνδεση του δικτύου Μετρό στις πολυπληθείς περιοχές της Πετρούπολης, του Ιλίου και του Καματερού. Η προκήρυξη του διαγωνισμού βγήκε στον αέρα στις αρχές του μήνα. Το έργο αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2021-2027.
Στα νότια ωριμάζει το έργο για την τελική επέκταση του μέσου μέχρι το κέντρο της Γλυφάδας με τρεις σταθμούς: ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ, ΓΡ.ΛΑΜΠΡΑΚΗ, ΓΛΥΦΑΔΑ. Ο τερματικός σταθμός χωροθετείται στην πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου στο εμπορικό κέντρο της Γλυφάδας. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, το 2000 όταν λειτούργησαν τα πρώτα τμήματα των γραμμών 2 και 3, ο στόχος ήταν το 2006 το μέσο να έχει επεκταθεί μέχρι τη Γλυφάδα.
Αυτό δεν επετεύχθη και τώρα και έχοντας στο νου την μεγάλη επένδυση στο Ελληνικό, η επέκταση της γραμμής 2 μοιάζει να είναι ένα έργο πρώτης προτεραιότητας. Το έργο χρειάζεται μελετητική και χρηματοδοτική ωρίμανση.
Οι επεκτάσεις της γραμμής 4
Από πέρυσι τον Ιούνιο το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 από το Άλσος Βεϊκου μέχρι το Γουδή με 15 σταθμούς είναι υπό κατασκευή και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα τεθεί σε λειτουργία στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Στον σχεδιασμό της Αττικό Μετρό πλέον περνούν και οι επεκτάσεις προς Πετρούπολη, Λυκόβρυση και ΠΥΡΚΑΛ.
Ως προτεραιότητα φαίνεται να περνά η επέκταση από το Άλσος Βεϊκου στην Πετρούπολη με 6 σταθμούς: ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΠΕΥΚΑΚΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΠΥΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ, ΙΛΙΟΝ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ. Θα καλύψεις σημαντικές περιοχές της βόρειο-δυτικής Αθήνας και θα συνδέσει τη γραμμή 4 με τη γραμμή 1 στα Πευκάκια και με τον Προαστιακό στον Πύργο Βασιλίσσης. Οι πρώτες μελέτες είναι σε εξέλιξη.
Σε σειρά υλοποίησης όμως φαίνεται ότι περνάει και ο νέος κλάδος από τον Ευαγγελισμό μέχρι το υπό σχεδιασμό Κυβερνητικό Πάρκο στις πρώην εγκαταστάσεις της ΠΥΡΚΑΛ. Η επέκταση περιλαμβάνει τους σταθμούς Παγκράτι, Βύρωνας, ΠΥΡΚΑΛ και εξετάζεται και η σύνδεση με την γραμμή 2. Ουσιαστικά μιλάμε για μια νέα γραμμή με κάποιους κοινούς σταθμούς με τη γραμμή 4, όμως το τελικό οκ, θα δώσει και τον τελικό σχεδιασμό γύρω από αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα γραμμή Μετρό.
Η μεγαλύτερη όμως επέκταση είναι αυτή που θα καλύψει την Κηφισίας η οποία μοιάζει όλο και πιο συχνά με πάρκινγκ αυτοκινήτων.  Οι  τοπογραφικές μελέτες για την επέκταση της γραμμής 4 προς βόρεια. Μέσω Κηφισίας θα φτάσει Μαρούσι και από εκεί μέσω Πεύκης και Λυκόβρυσης θα φτάσει κοντά στην Εθνική Οδό. Οι σταθμοί που προβλέπονται είναι οι: ΚΑΤΕΧΑΚΗ, ΦΑΡΟΣ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΣΙΔΕΡΑ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ, ΟΤΕ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ.
Πρόκειται για μία μεγάλη επέκταση με 10 νέους σταθμούς που θα ολοκληρώσουν την σύνδεση των βορείων προαστίων με το δίκτυο Μετρό της πόλης.
Για πρώτη φορά θα συνδεθούν περιοχές όπως η Πεύκη και η Λυκόβρυση και το μετρό θα “ακουμπήσει” την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας όπου θα γίνει ένα μεγάλο hub για όσους θα έχουν πορεία προς την πόλη.
Τα τρία αυτά έργα προς το παρόν χρειάζονται ωρίμανση. Αν οι μελέτες τρέξουν είναι project που θα τα δούμε να εξελίσσονται σταδιακά την επόμενη εικοσαετία.
Γραμμή 1: Το Κέντρο Πολιτισμού Ι.Σ.Νιάρχος, η υπογειοποίηση και η επέκταση μέχρι Βαρυμπόμπη
Στα σχέδια του υπουργείου Υποδομών και της Αττικό Μετρό όμως υπάρχουν ακόμα τρία έργα όπως φαίνεται από τον νέο χάρτη της Αττικό Μετρό.
Το πρώτο είναι η υπογειοποίηση της γραμμής 1 από Φάληρο μέχρι Πειραιά. Είναι ένα μεγάλο αίτημα του Δήμου Πειραιά για να βελτιωθεί η κυκλοφοριακή σύνδεση με το λιμάνι και τις γύρω περιοχές. Στο αντικείμενο περιλαμβάνεται και η προσθήκη ενός σταθμού με την ονομασία ΚΑΜΙΝΙΑ. Οι μελέτες χρειάζονται επικαιροποίηση για το έργο που έχει προενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2021-2027.
Ο δεύτερος στόχος είναι το Μετρό να φτάσει στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Πρόκειται για μία δέσμευση της ελληνικής πολιτειας προς το ΙΣΝ, ένα πάγιο αίτημα από την έναρξη κατασκευής του συγκροτήματος που σήμερα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα σημεία της πόλης για κατοίκους αλλά και επισκέπτες.
Σε αυτή την περίπτωση έχει προκριθεί ένας νέος κλάδος της γραμμής 1 με εκκίνηση τον σταθμό ΘΗΣΕΙΟ και μέσω της οδού Θησέως προγραμματίζεται να φτάσει στο ΚΠΙΣΝ. Οι σταθμοί που έχουν περιληφθεί είναι οι: ΧΑΜΟΣΤΕΡΝΑΣ, ΔΑΒΑΚΗ, ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ και ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ.  Οι μελέτες είναι υπό εξέλιξη και όπως όλα δείχνουν το έργο ίσως μπορέσει να μπει σε σειρά υλοποίησης μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.
Τέλος μια ακόμα επέκταση που εξετάζεται είναι η βόρεια επέκταση της γραμμής 1 από την Κηφισιά μέχρι τη Βαρυμπόμπη στον κόμβο της Εθνικής Οδού. Είναι μια επέκταση μεγάλης σημασίας καθώς θεωρείται ότι μπορεί να “ανακουφίσει” κυκλοφοριακά τον Κηφισό και να δώσει πρόσβαση στο δίκτυο Μετρό στις αναπτυσσόμενες αστικά περιοχές στα βόρεια της Αθήνας. Περιλαμβάνονται δύο σταθμοι: ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ και ΚΟΜΒΟΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ.
Δίκτυο Μετρό που θα διαθέτει πάνω από 110 σταθμούς στην Αθήνα σχεδιάζεται με 35 νέους σταθμούς σε 9 επεκτάσεις: Δείτε το νέο χάρτη με όλους τους νέους σταθμούς
athens-metro-map_jan23.jpg   
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#2
Οταν...... εχει ο θεος μεχρι τοτε
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#3
Άντε να υποβάλλουμε και αίτηση μαζί με τη Βουλγαρία και τη Σερβία για κάποιο επόμενο Euro, να συνδιοργανώσουμε και κανά Μουντιάλ με την Ιταλία, και να αρχίσουμε να δουλεύουμε και την αίτηση για τα διακόσια χρόνια από τους πρώτους Ολυμπιακούς, δηλαδή για το 2096. 

Το Αύριο Δεν Πεθαίνει Ποτέ.

:—)
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#4
(03-02-2023, 09:33 PM)Sexmaniac Έγραψε: Άντε να υποβάλλουμε και αίτηση μαζί με τη Βουλγαρία και τη Σερβία για κάποιο επόμενο Euro, να συνδιοργανώσουμε και κανά Μουντιάλ με την Ιταλία, και να αρχίσουμε να δουλεύουμε και την αίτηση για τα διακόσια χρόνια από τους πρώτους Ολυμπιακούς, δηλαδή για το 2096. 

Το Αύριο Δεν Πεθαίνει Ποτέ.

:—)

το ζητημα ειναι να υλοποιουνται
κι ας αργησουν
Δεν έχετε ιδέα τι μπορώ να κάνω στο κρεβάτι. Για παράδειγμα, μπορώ να φάω ένα ολόκληρο σακουλάκι πατατάκια χωρίς να ρίξω ούτε ένα ψίχουλο.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#5
επέκταση προς Κερατσίνι, Πέραμα, Σαλαμίνα διεκδικούν οι δήμαρχοι


Κοινές δράσεις για την διεκδίκηση της επέκτασης της γραμμής του μετρό προς Κερατσίνι, Πέραμα και Σαλαμίνα, αποφάσισαν, οι Δήμαρχοι Πειραιά Γιάννης Μώραλης, Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη Γιώργος Ιωακειμίδης, Κερατσινίου – Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, Κορυδαλλού Νίκος Χουρσαλάς και Σαλαμίνας Γιώργος Παναγόπουλος, σε σύσκεψη που συγκλήθηκε με πρωτοβουλία του Δημάρχου Περάματος Γιάννη Λαγουδάκη και πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023 στο Δημαρχείο Περάματος. Στο πλαίσιο της συζήτησης-σύσκεψης, αναδείχθηκε από τον Δήμαρχο Περάματος Γιάννη Λαγουδάκη, η ανάγκη να παρθούν οι απαιτούμενες πρωτοβουλίες προκειμένου να διεκδικηθεί η επέκταση της γραμμής του Μετρό, ώστε να εξυπηρετηθούν επιτέλους και οι πολίτες που διαμένουν, εργάζονται ή διέρχονται από τους Δήμους Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας αλλά και να αποσυμφορηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος προς Δήμους που ήδη διαθέτουν σταθμούς μετρό όπως οι Δήμοι Πειραιά, Νίκαιας Αγ. Ιωάννη Ρέντη και Κορυδαλλού.

Οι έξι Δήμαρχοι συμφώνησαν πώς η επέκταση της γραμμής του μετρό, ενός μέσου σταθερής τροχιάς, αξιόπιστου, γρήγορου και χαμηλής όχλησης σε περιβαλλοντικό επίπεδο, είναι ζωτικής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή λόγω, της συνεχούς αυξανόμενης οικονομικής δραστηριότητας, πληθυσμιακών κριτηρίων, αλλά και του ελλιπούς οδικού δικτύου. Οι Δήμαρχοι συναποφάσισαν πώς μαζί με τους Βουλευτές Β’ Πειραιά, που σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δημάρχου Κερατσινίου – Δραπετσώνας Χρήστου Βρεττάκου, αποφάσισαν ομόφωνα υπέρ της επέκταση της γραμμής του μετρό, θα επισκεφθούν άμεσα τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, για να καταθέσουν το αίτημά τους με στόχο να επανεκκινήσει η διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες για το εν λόγω ζήτημα.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#6
Ο καλυτερος τροπος μετακινησης το μετρο, πας παντου μεσα σε λιγα λεπτα...
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#7
(04-02-2023, 02:43 AM)gekosfuck Έγραψε: Ο καλυτερος τροπος μετακινησης το μετρο, πας παντου μεσα σε λιγα λεπτα...

παντου οχι
στην περιοχη μου δεν εχει
Δεν έχετε ιδέα τι μπορώ να κάνω στο κρεβάτι. Για παράδειγμα, μπορώ να φάω ένα ολόκληρο σακουλάκι πατατάκια χωρίς να ρίξω ούτε ένα ψίχουλο.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#8
Τα σχέδια αυτά έχουν γίνει προ ετών και σιγά μην τα κάνουν όλα μαζί.
Κυκλοφοριακό έμφραγμα κλπ κλπ.

Το 2200 θα τελειώσουν όλα έτσι όπως πάνε.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#9
(04-02-2023, 02:17 PM)redb Έγραψε: Τα σχέδια αυτά έχουν γίνει προ ετών και σιγά μην τα κάνουν όλα μαζί.
Κυκλοφοριακό έμφραγμα κλπ κλπ.

Το 2200 θα τελειώσουν όλα έτσι όπως πάνε.

λες να γινουμε μετρο σαλλλλονικας κι εμεις;
Δεν έχετε ιδέα τι μπορώ να κάνω στο κρεβάτι. Για παράδειγμα, μπορώ να φάω ένα ολόκληρο σακουλάκι πατατάκια χωρίς να ρίξω ούτε ένα ψίχουλο.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#10
(04-02-2023, 02:17 PM)redb Έγραψε: Τα σχέδια αυτά έχουν γίνει προ ετών και σιγά μην τα κάνουν όλα μαζί.
Κυκλοφοριακό έμφραγμα κλπ κλπ.

Το 2200 θα τελειώσουν όλα έτσι όπως πάνε.


Θέλουν σίγουρα να ταΐσουν και «τα δικά τους παιδιά». Όλα τα όμορφα εκπονημένα σχέδια απορροφούν κονδύλια από τα δήμοσια ταμεία, ακόμη κι όταν δεν πραγματώνεται τίποτα με γοργό ρυθμό, ή και καθόλου τελικά.

Επιπλέον, σε μητροπόλεις όπως η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, ο περισσότερος κόσμος δεν είναι ακόμη πρόθυμος να συμβιβαστεί με αποκλειστική μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς συν με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ποδήλατα και πατίνια. 

Όλα θέλουν το χρόνο τους, επειδή απλά ακολουθούμε εξελίξεις, πάντα με γενικευμένες αναφορές και συγκρίσεις με «το εξωτερικό», και δεν πρωτοπορούμε πια σε τεχνολογικές εξελίξεις ή κοινωνικά ζητήματα.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#11
Καλή φάση θα ήταν να βάλουν καταρχήν κάμερες στα βαγόνια των τρένων, μπας και περιοριστούν οι κλοπές στο μετρό.

 Έχουν βρει τα κλεφτρόνια την καλύτερη τους εκεί μέσα.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#12
Η γραμμη 1 θελει αλλαγη των συρμων, τιποτα λιγοτερο
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#13
Σιγα μην αλλαξουν συρμους, ολοι οι λαθρω εκει μεσα ειναι
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#14
Σιγά σιγά να επικοινωνούν και άλλοι σταθμοί με το μετρό για την ευκολία των συνανθρώπων μας
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#15
Η καλυτερη επενδυση για την Αθηνα ειναι το μετρο και οσο για τους κλεφτες, αν θελουν μπορουν να τους πιασουνε.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#16
Η επέκταση του μετρό είναι μια μέθοδος ώστε να εξυπηρετούνται περισσότεροι άνθρωποι σε περισσότερες περιοχές .
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#17
Να δουμε ποσα χρονια θα τους παρει... μην τραβηξει καμια εικοσαετια.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#18
Να επεκτείνεται συνεχώς για διευκόλυνση των πολιτών.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#19
ξεκίνησαν τα έργα
να δεις που θα τελειώσει η γραμμή 4 πριν το μετρό στη μπουγατσούπολη Smile
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens


Μετάβαση στη συζήτηση:

[-]
Διαφημίσεις

Forum Tasks